طناب
خانه / طناب صنعتی / خرید طناب دریایی سه رشته و ضخیم در بوشهر

خرید طناب دریایی سه رشته و ضخیم در بوشهر

خرید طناب دریایی به وسیله صنایع مختلف که در مناطق دریایی و سواحل مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد.مشتریان این نوع طناب بیشتر شهرهایی مانند ساری،بندرانزلی،بوشهر و هرمزگان در شمال و جنوب کشور هستند.

تولید طناب دریایی و طناب کشتی

تولید انواع طناب و طناب های دریایی و کشتی در کارخانه های تولیدی نخ و طناب صورت می پذیرد.طناب های دریایی با الیاف مصنوعی تولید می شوند.این الیاف باید در مقابل شوری آب و فضای باز و آب و هوای مختلف مقاوم باشند.این طناب ها همچنین می بایست در برابر فشار و کشیدگی مقاوم باشند و تحمل وزن های زیاد را داشته باشند.این طناب ها اغلب دارای وزنی سبک هستند و در متراژها و قطرهای مختلف تولید می شوند.

خرید طناب دریایی در بازار مصرف کشور چگونه صورت می گیرد؟

خرید طناب دریایی که مصرفی خاص و منحصر به فرد دارد،اغلب برای کارهای کشتی رانی و بنادر کاربرد داشته و به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده در شهرهای بزرگ و صنعتی انجام می شود.شرکت های پخش و تامین کننده های بزرگ در شهرهای تهران،بندر عباس،ملایر و…. نیز از عوامل فروش و فروشگاه های توزیع طناب دریایی و انواع طناب هستند.ابزارفروشی های بزرگ و خاص نیز در سراسر کشور از دیگر مراکز فروش طناب های دریایی هستند.

خرید طناب دریایی

فروش و صادرات طناب دریایی و انواع طناب چگونه انجام می شود؟

فروش و صادرات هر محصولی به یکسری از عوامل اولیه وابستگی دارد.میزان عرضه و تقاضا،کیفیت،نوسانات بازار ارز و قیمت تمام شده طناب دریایی از عوامل موثر در بحث صادرات و فروش بین المللی این محصول و هر محصول دیگری می باشد.فروش یک محصول صادراتی در بازار کشورهای دور و نزدیک با ارسال نمونه محصول و یا حضور خریدار و تاجر این محصول در کشور شما آغاز می شود.خرید طناب دریایی و محصول مورد نظر تاجران کشورهای دیگر به صورت عمده می باشد.این تاجران با ارزیابی فروش محصول مورد نظر خود اقدام به خرید یک کالای صادراتی می کنند.

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید طناب صنعتی

خرید طناب صنعتی و کارگاهی در اراک

خرید طناب صنعتی در شهرهای اراک،شیراز،بجنورد و گرگان در جریان می باشد.طناب صنعتی به عنوان …

مشاور فروش