طناب

فروش عمده انواع طناب نخی در اصفهان

فروش عمده انواع طناب نخی در اصفهان

طناب نخی

انواع طناب نخی از گروه الیاف طبیعی می‌باشد.مواد اولیه انواع طناب نخی  دارای تنوع گسترده ای می‌باشد، هر چه درصد خلوص افزایش و سایز نخ مصرفی در تولید آن کاهش یابد به نسبت کیفیت و قیمت کالای تولید شده افزایش می یابد.

مواد اولیه انواع طناب نخی  از ریسندگی پنبه به عمل می آید.

انواع طناب نخی

انواع طناب در ایران

  • طناب کنفی
  • طناب ورزشی
  • طناب پلاستیکی
  • طناب صنعتی

و……

طناب ها معمولا از بهم تنیده شدن رشته های باریک مواد مختلفی مانند الیاف طبیعی پلاستیک نخ کنف کتان نایلون و….درست می شوند.

 

ویژگیهای انواع طناب 

قابلیت رنگ شوندگی

زیست تخریب پذیر

جذب آب زیاد

عایق حرارتی

مقاوم در برابر ضربه

سازگار با پوست برای مصارف ورزشی و…

انواع طناب نخی

عمر مفید انواع طناب  :

بسته به نوع استفاده وکاربری، هر طناب عمر مفیدی دارد که بعد از آن باید کنار گذاشته شود. نهایت عمر انواع طناب  ۵الی۶سال است حتی در صورتی که از آن استفاده هم نگردد بعد از این مدت باید دور انداخته شود. کلیه ابزارهای نایلونی عمر مفیدی دارند و طناب هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.۳تا۴سال حداکثر زمانی است که از طناب می توان استفاده کرد ولی برای استفاده منظم وهفتگی عمرمفید طناب نخی و پلاستیکی به حدود دو سال کاهش می یابد وبرای استفاده بیش از یک روز در هفته عمر مفید طناب فقط ۱سال می شود.هر چه که سایز طناب نخی کوچکتر شود قیمت فروش آن برای مصرف کننده بالاتر می رود.

قیمت گذاری انواع طناب نخی و طناب پلاستیکی بر اساس واحد کیلوگرم می باشد.

استفاده از طناب های نخی کاربردهای فراوانی دارد.طناب های نخی از جنس پنبه که به طناب های پنبه ای در بازار مصرف مشتریان معروف می باشد یا طناب های با جنس نخ پلی استر که از الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده می شود و برای شرکت های لوله سازی در سراسر کشور کاربرد دارد از نمونه های دیگر می باشد.البته این طناب پلی استر دوام بیشتری در کار کردن داشته و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

انواع طناب نخی

در صورتی که تمایل به تهیه انواع طناب نخی  اصفهان به صورت عمده دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد
مشاور فروش