طناب
خانه / نخ بسته بندی / تولید نخ بسته بندی با ارزانترین قیمت

تولید نخ بسته بندی با ارزانترین قیمت

تولید نخ بسته بندی با ارزانترین قیمت

نخ بسته بندی از آنجایی که معلوم است معمولاً برای بسته بندی اجسام مختلف کاربرد دارد.لذا با توجه به پر کاربرد بودن نخ های بسته بندی واحتیاج بازار و مصرفی بودن آن نیاز به تولید نخ بسته بندی در مقیاس وسیع می باشد. اگر بخواهیم در یک توضیح اجمالی این نوع نخ ها را دسته بندی کنیم می توانیم نام های زیر را به کار ببریم که در صنف های مختلف صنعتی ،تجاری و مصارف عمومی کاربرد دارد.

  • نخ تابیده
  • نخ دروگر
  • نخ کادویی

برای تولید نخ بسته بندی معمولا از پلاستیک و پلی پروپیلن استفاده می شود.

تولید نخ بسته بندی تابیده:

این نخ معمولا برای بسته بندی کارتن در هنگام اسباب کشی،ارسال کالا به نقاط مختلف شهرها و…… استفاده می شود.هر چه شفافیت نخ بیشتر باشد کیفیت آن بالا تر است.این نخ معمولا در رنگ های سفید،قرمز و دودی رنگ تولید می شود که کیفیت سفید آن بالاتر از بقیه رنگ های آن می باشد.این نخ های بسته بندی در صورت خرید عمده معمولا به صورت کیلویی به فروش می رسد.

تولید نخ بسته بندی

تولید نخ بسته بندی دروگر:

نخ های بسته بندی درو گر و بیلر معمولا در صنعت بزرگ کشاورزی استفاده فراوانی دارند.این نخ ها معمولا به رنگ قرمز در کارخانه جات ایران تولید می شوند ودارای کیفیت های متفاوتی هستند.این نخ های بسته بندی برای پرس علوفه،جمع آوری کاه و یونجه و…… کاربرد دارند.

بهتر است که این نخ ها پرز ندهند و در مقابل آب و آفتاب مقاومت خوبی از خود نشان بدهند تا محصولات کشاورزی شما بهتر حفظ شود.تولید نخ بسته بندی دروگر و بیلر در کشور انجام شده و بازار داخل را تامین می کند.این نخ ها برای فروش به صنعت کارا ن وکشاورزان در حالت عمده به صورت کیلویی عرضه می شود.

نخ های بسته بندی یونجه و علوفه با نخ های بسته بندی پرس که در بازار مصرف،مشتریان این محصولات که اکثراً کشاورزان هستند با یکدیگر متفاوت می باشد نخ های بسته بندی پرس در توپ های کمتری از لحاظ وزنی بسته بندی می شوند و هنگام به کارگیری در دستگاه دارای دقت بیشتری هستند.

تولید نخ بسته بندی

تولید نخ بسته بندی کادویی:

این نوع نخ های بسته بندی ظخامت کمتر و وزن تقریبی کمتری از نخ های تابیده و دروگر دارد و بیشتر برای کارهای با حجم واندازه کم تولید می شود.این نوع نخ ها در مغازه های شیرینی پزی و سبزی فروشی ها کاربرد عمده داشته و مصرف زیادی دارد .این نخ ها به صورت رول شده و بریده شده تولید می شوند و در رنگ های مختلفی وجود دارند.

تولید نخ بسته بندی

جهت خرید این نوع نخ ها به صورت عمده معمولا به حالت کیلویی ودر مقیاس هایی که مشتری به آن نیاز دارد می توان اقدام کرد.

در صورت خرید و سفارش این نوع محصولا ت و انواع طناب های ابریشمی،کنفی،پلاستیکی و ……با ارزا نترین قیمت مورد نیاز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

نخ بیلر یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل برای بسته بندی انواع وسیله ها محسوب می شود. این نخ به دلیل استحکام و کیفیت بالا، کارایی زیادی داشته و در بسیاری از م

مشاور فروش