طناب
خانه / طناب ورزشی / خرید طناب اسلک لاین ارزان در اصفهان

خرید طناب اسلک لاین ارزان در اصفهان

خرید طناب اسلک لاین بیشتر به منظور یک ورزش و تفریح و سرگرمی می تواند سبب بروز شادی و نشاط و ایجاد حس وحال خوب برای تمامی افراد جامعه شود.

طناب یا تسمه اسلک لاین چیست؟

طناب اسلک لاین یا به طور صحیح تر تسمه ای به پهنای چندین سانتی متر که به طول های متفاوت وجود دارد با استحکامی مثال زدنی که تامین امنیت و حفظ جان را انجام دهد.

 

ورزش اسلک لاین چیست؟

این ورزش چیزی شبیه به ورزش بندبازی در ارتفاع می باشد ولی تفاوت هایی با این ورزش دارد.در بند بازی از چوب استفاده می شود ولی در ورزش و راه رفتن روی طناب اسلک لاین از چوب بندبازی خبری نیست،افراد سعی می کنند با حفظ تعادل روی طناب اسلک لاین مسیر بین ۲ نقطه را طی کنند،البته اگر در ارتفاع زیاد این کار صورت گیرد حتماً از وسایل ایمنی استفاده می کنند.

خرید طناب اسلک لاین

خرید طناب اسلک لاین اغلب توسط چه افرادی صورت می پذیرد؟

خرید طناب اسلک لاین بیشتر توسط افراد جوان و ورزشکاران و همچنین طبیعت گردان و کوهنوردان و افراد ماجراجو و کسانی که به دنبال یک تجربه تازه در زندگی هستند می باشد.

کار با طناب اسلک لاین را از کجا شروع کنیم؟

این ورزش بسیار هیجانی و زیباست، البته می بایست اگر در ابتدای راه هستید با تمرینات ساده شروع کنید تا بعدها به فردی حرفه ای در این ورزش تبدیل شوید.پیشنهاد ما این است که با افراد خبره و آگاه که این ورزش را انجام می دهند و آموزش می دهند همراه شوید.

خرید طناب اسلک لاین

خرید و فروش طناب اسلک لاین به چه گونه ای صورت می گیرد؟

خرید و فروش طناب اسلک لاین را می توانید از ورزشی فروشان شهرهای خود و یا بازار عرضه این محصول در شهر خودتان و یا از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید،البته باز هم توصیه می کنیم که حتماً برای خرید محصول و هم برای شروع ورزش با افراد خبره مشورت کنید.

آیا کار با طناب اسلک لاین محدودیت دارد؟

کارکردن با طناب اسلک لاین محدودیت سنی خاصی ندارد و بچه های چند ساله نیز می توانند به این ورزش روی آورند.این ورزش هیجانی حتی قادر است با تقویت تمرکز حواس شما به شادابی جسم و روح همزمان کمک کند و در پیشگیری بسیاری از بیماری ها مفید و موثر بوده،همچنین برای اشخاصی که ورزش قهرمانی در رشته های دیگر را انجام می دهند مفید بوده و نوعی بدنسازی جسمی و روحی تلقی می شود.

خرید طناب اسلک لاین

استفاده از تسمه های وارداتی مخصوصاً تسمه هایی از کشور آلمان مخصوص انجام این ورزش در ارتفاع می باشند که از لحاظ کیفیت،ایمنی و استحکام نسبت به نمونه های دیگر در سطح بالاتری می باشند.قیمت طناب اسلک لاین آلمانی یا تسمه های آلمانی با نمونه های دیگر متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی به عنوان عرضه کننده معتبر، بهترین و شکیل ترین نوع این محصول را در انواع طرح و سایز و به روش های گوناگونی در سرتاسر کشور عرضه می کن

مشاور فروش