طناب
خانه / طناب پلاستیکی / قیمت نخ پلاستیکی بسته بندی در اهواز

قیمت نخ پلاستیکی بسته بندی در اهواز

بسته بندی یا لفاف از دیرباز جزئی جدانشدنی در صنایع مختلف می باشد.استفاده از نخ پلاستیکی بسته بندی،گونی،کارتن نمونه هایی از ابزارهای بسته بندی در شهرهای اهواز،یزد،اراک،همدان و شیراز می باشد.

نخ پلاستیکی بسته بندی دارای ضخامت ها و کیفیت های مختلف می‌باشد و به نخ های بسته بندی تابیده،نخ بسته بندی کادو و یا شیرینی و نخ های بسته بندی کشاورزی یا علوفه تقسیم بندی می شوند.

تولید نخ پلاستیکی بسته بندی در شرکت‌های تولیدی نخ و طناب

انواع نخ پلاستیکی بسته بندی با مواد اولیه نو و بازیافتی تولید می شوند.مواد اولیه تولید نخ و طناب پلاستیکی در ابتدا به صورت گرانول می باشد که این گرانول ها برای تولید باید دارای ویژگی هایی باشند که تولید این محصولات با مشکل رو به رو نشود.این مواد به صورت مایع و روان در اثر حرارت در می آیند و در نوار و خط تولید قرار گرفته و در بسته های مختلف با وزن های متفاوت قابل بسته بندی هستند.ضخامت نخ و طناب پلاستیکی بسته بندی قابل تغییر می باشد،همچنین کیفیت نخ پلاستیکی بسته بندی با کیفیت مواد اولیه تغییر می کند.

کاربرد های متداول و استفاده از نخ پلاستیکی بسته بندی چیست

به طور عمده نخ پلاستیکی بسته بندی برای بسته بندی محصولات متنوعی کاربرد دارد.صنایع کشاورزی و محصولات کشاورزی از مصرف کنندگان اصلی این محصولات هستند.بسته بندی کارتن حاوی محصولات مختلف شرکت های تولید کننده مختلف از دیگر موارد مصرف عمده نخ بسته بندی پلاستیکی می باشد.

نخ پلاستیکی بسته بندی

فروش انواع نخ پلاستیکی بسته بندی برای صادرات و بازار داخل

فروش انواع نخ و طناب برای بسته بندی و موارد مصرفی مشابه علاوه بر مشتریان بسیار زیاد در بازار داخل کشور تقاضای فراوانی برای خرید در خارج از مرزهای کشور دارد.این موضوع سبب صادرات انواع نخ پلاستیکی بسته بندی و طناب می شود.تجارت و صادرات بین المللی سبب افزایش قدرت اقتصادی کشورها و پیشرفت و توسعه می شود.صادرات نخ و طناب مانند هر محصول دیگر صادراتی سبب ارز آوری به داخل کشور و ایجاد ارزش افزوده می شود.صادرات محصولات مختلف سبب گردش مالی و چرخش شغل های مختلف در سراسر کشور می شود.

نخ پلاستیکی بسته بندی

قیمت نخ پلاستیکی بسته بندی با توجه به کیفیت مواد اولیه،میزان تولید،میزان فروش و مواردی از این قبیل تعیین می شود.قیمت نخ پلاستیکی بسته بندی برای صادرات با قیمت فروش در بازار داخل متفاوت است.مواد اولیه نو که تبدیل به نخ بسته بندی نو می شوند معمولاً به رنگ های زرد،لیمویی و سفید هستند و قیمت فروش بالاتری دارند.نخ های با کیفیت های یک ونیم و درجه دو نیز دارای طیف های رنگی مختلف می باشند ولی از مواد اولیه با کیفیت کمتری تولید می شوند.

همچنین برای اطلاع از میزان قیمت عمده و خرده فروشی نخ بسته بندی پلاستیکی به دلیل نوسانات قیمتی می بایست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید طناب پلاستیکی

خرید طناب پلاستیکی ضخیم و رنگی در ایرانشهر

خرید طناب پلاستیکی که یکی از انواع پر کاربرد طناب می باشد،در بسیاری از شهرهای …

مشاور فروش