طناب
خانه / طناب ورزشی / قیمت عمده خرید طناب صخره نوردی در بیرجند

قیمت عمده خرید طناب صخره نوردی در بیرجند

خرید طناب صخره نوردی توسط ورزشکاران حرفه ای و آماتور که ورزش های کوه نوردي،صخره نوردی،سنگ نوردی و …. را انجام می دهند انجام می شود.فروشنده گان طناب در شهرهای بیرجند،تبریز،تهران،مشهد،شیراز و …. اقدام به فروش طناب صخره نوردی کرده و محصولات خود را روانه بازار مصرف و ارائه به مشتریان این محصول می کنند.انواع طناب های صخره نوردی،سنگنوردی و کوهنوردی دارای ویژگی های همسانی هستند.

تولید طناب صخره نوردی به چه صورتی انجام می شود؟

تولید طناب صخره نوردی مانند دیگر طناب های کوهنوردی،تولیدی مشابه دارد و از تابیده شدن نخ های پلی استر،پلی آمید،نایلون و ……..در کارگاه های طناب بافی انجام می شود.معمولاً یک روکش از جنس خود نخ ها بر روی آن کشیده شده و غلاف طناب صخره نوردی را تشکیل می دهد.تولید طناب صخره نوردی با قطرها و متراژ های مختلف انجام می شود.البته می بایست طناب صخره نوردی تولید شده دارای تاییدیه های معتبر از اروپا و دیگر مراکز معتبر بوده و همچنین تست های تحمل وزن را گذرانده باشد زیرا انواع طناب کوهنوردی با جان افراد در ارتباط می باشد.

خرید طناب صخره نوردی

 

خرید طناب صخره نوردی توسط چه گروهی از افراد انجام می شود؟

خرید طناب صخره نوردی می تواند توسط مسئول خرید تیم های مختلف ملی و باشگاهی رشته صخره نوردی و کوهنوردی صورت گیرد.خرید طناب صخره نوردی می تواند توسط تمامی علاقه مندان به این ورزش مهیج و زیبا که این ورزش را به صورت حرفه‌ای و آماتور انجام می دهند صورت گیرد.خرید طناب صخره نوردی به دلیل استحکام بالا و تحمل وزنی که می تواند داشته باشد برای صنعت و خدمات در ارتفاع کاربرد دارد.به طور کلی انواع طناب خاصیت رسانایی ندارد و از طناب صخره نوردی هم به دلیل عدم رسانایی الکتریکی و هم استحکام لازم می توان بهره برد.

خرید طناب صخره نوردی

خرید طناب صخره نوردی به چه طریقی در شهرهای کشور صورت می گیرد؟

خرید طناب صخره نوردی در بازارهای سنتی شهرهای مختلف در جریان است.خرید طناب صخره نوردی از بورس ورزشی فروشان و تولید کننده گان انواع طناب نیز می‌تواند صورت گیرد.خرید طناب صخره نوردی از دفاتر فروش کارخانجات طناب بافی نیز از دیگر راه‌های خرید این نوع طناب می باشد.همچنین با به وجود آمدن سایت های فروشگاهی آنلاین و اینترنتی از دیگر راه های خرید این نوع طناب می باشد فضایی که مشتریان به راحتی می‌توانند طناب صخره نوردی و بسیاری دیگر از کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

برای تهیه طناب صخره نوردی و دیگر انواع طناب ورزشی می توانید با ما در ارتباط باشید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی به عنوان عرضه کننده معتبر، بهترین و شکیل ترین نوع این محصول را در انواع طرح و سایز و به روش های گوناگونی در سرتاسر کشور عرضه می کن

مشاور فروش