طناب
خانه / طناب ورزشی / فروش طناب دره نوردی زیر قیمت بازار

فروش طناب دره نوردی زیر قیمت بازار

فروش  طناب دره نوردی یکی از انواع طناب های کوهنوردی می باشد که بسیاری از  طبیعت گردان و کوهنوردان  به دنبال آن می باشند. طبیعت شهرهای مختلف کشور مانند کرمانشاه تبریز زنجان و خوزستان علاقه مندان به این ورزش ها را به سمت این شهرهای کشور می کشاند.

ورزش دره نوردی یکی از شاخه های ورزش کوهنوردی می باشد که علاقه مندان زیادی را دارا است. این ورزش مهیج و زیبا به یک فیزیک مناسب و تعدادی از وسایل مورد نیاز احتیاج دارد. ورزشکارانی که که به صورت حرفه ای ورزش دره نوردی را انجام می دهند معمولاً مسیرهای سخت و دره های باریک و عمیق را برای طی کردن مسیر های خود انتخاب می کنند. استفاده از طناب دره نوردی یکی از وسایل همیشه همراه این طبیعت گردان و ورزشکاران می باشد.

تولید طناب دره نوردی و کوهنوردی چگونه می باشد؟

با توجه به حساسیت های موجود در این ورزش ها طناب تولیدی می بایست یکسری از فاکتورهای لازم را داشته باشد. معمولاً در تولید طنابهای کوهنوردی از الیاف بسیار محکم و با دوام استفاده می شود. تست های گسیخته گی و تحمل وزن در شرایط خاص را بر روی این طناب ها انجام می دهند تا از استحکام آنها مطمئن شوند. این طناب ها اکثرا وارداتی می‌باشند و دارای تاییدیه های خاص از انجمن های مربوطه در تایید طناب هست.

فروش طناب دره نوردی

فروش طناب دره نوردی و کاربردهای مختلف آن

طناب دره نوردی علاوه بر این ورزش کاربردهای مشابه دیگری نیز دارد. فروش طناب در نوردی برای صنعت کار در ارتفاع نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. فروش طناب دره نوردی برای فعالیت های امداد و نجات،ورزش راپل و فعالیت‌های مشابه دیگر نیز مورد استفاده می باشد.به دلیل استحکام و مقاومت طناب دره نوردی و انواع طناب کوهنوردی از این طیف طناب ها می توان در تولید نردبان طنابی نیز استفاده کرد.نگهداری از انواع طناب دره نوردی یک هنر بسیار مهم می باشد و در این زمینه باید از تجربیات دیگران نیز استفاده کرد.به دلیل قیمت بالای انواع طناب کوهنوردی می توان از طناب های تولید داخل که تست های استحکام را پس داده اند استفاده کرد.

فروش طناب دره نوردی

فروش طناب دره نوردی در سراسر کشور چگونه صورت می گیرد؟

فروشگاه‌های بزرگ عرضه لوازم ورزشی در سراسر شهرهای مختلف کشور یکی از عمده ترین مراکز فروش طناب در نوردی می باشند. به دلیل وارداتی بودن این نوع طناب ها برخی از افراد با ایجاد نمایندگی و دفاتر فروش اقدام به فروش طناب دره نوردی می کنند. سایت های فروشگاهی در سراسر فضای وب یکی دیگر از مراکز فروش طناب در نوردی  می باشد که مشتریان می‌توانند در سریع ترین و راحت ترین راه اقدام به خرید طناب مورد نظر خود کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی

مرکز پخش طناب ورزشی سیم بکسلی به عنوان عرضه کننده معتبر، بهترین و شکیل ترین نوع این محصول را در انواع طرح و سایز و به روش های گوناگونی در سرتاسر کشور عرضه می کن

مشاور فروش