طناب
خانه / طناب کنفی / عرضه عمده طناب کنفی ضخیم هفت رنگ

عرضه عمده طناب کنفی ضخیم هفت رنگ

یکی از تجهیزاتی که از گذشته تا بحال وجود داشته و در حوزه های خاصی مورد توجه و استفاده قرار گرفته، طناب می باشد که جنس های مختلفی را به خود اختصاص داده و از آن جمله می توان طناب کنفی را نام برد. این محصول از لحاظ ضخامت نیز به انواع مختلفی طبقه بندی شده که یکی از آنها طناب کنفی ضخیم می باشد. هم اکنون عرضه عمده طناب کنفی ضخیم هفت رنگ صورت گرفته و می توانید از آن بهره مند شوید.

عرضه عمده طناب کنفی ضخیم هفت رنگ

معرفی انواع نخ بسته بندی

معرفی انواع نخ بسته بندی یکی از وسایل کاربردی که در بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته و منجر به بسته بندی صحیح انواع محصولات خواهد شد؛ نخ است که بر اساس ضخامت، به نمونه هایی از قبیل نخ نازک تا نسبتا ضخیم تقسیم بندی شده و به نخ هایی که ضخامت خیلی بالایی داشته باشند، طناب گفته می شود؛ حال در ادامه می خواهیم تا به معرفی انواع نخ بسته بندی بپردازیم که عبارتند از:

  1. نخ بسته بندی دروگر: از نظر میزان مرغوبیت، به سه دسته تقسیم شده و بهتر این است که نوع باکیفیت این نخ برای بسته بندی انتخاب گردد؛ لازم به ذکر است از این نخ به منظور بسته بندی اقلام و محصولات کشاورزی بهره برده و نام آن هم بی تاثیر از کاربرد این محصول نیست.
  2. نخ بسته بندی تابیده: از رنگ و کیفیت های متفاوت برخوردار بوده و نخ های باکیفیت، از عهده بسته بندی های سنگین به خوبی بر می آیند؛ معمولا از این نخ به منظور بسته بندی کارتن های حمل بار و اسباب منزل بهره می برند.
  3. نخ کادویی: دارای جنس پلاستیکی و وزن سبک بوده و معمولا در سبزی فروشی ها با بیشترین میزان کاربرد همراه می باشد؛ البته از آن در قنادی و شیرینی پزی نیز بهره می برند.

مرجع فروش طناب کنفی ضخیم هفت رنگ

مرجع فروش طناب کنفی ضخیم هفت رنگ اگر بخواهیم به یکی از بهترین انواع طناب اشاره کنیم؛ می توان طناب کنفی هفت رنگ را نام برد که هفت رنگ مجزا در آن جای گرفته و ظاهری متفاوت و البته زیبا را به طناب بخشیده اند؛ این طناب با توجه به ظاهر خاص خود، هم برای مصارف تزئینی، مناسب بوده و هم در امور حمل بار و یا ماهیگیری هم به کار آمده و با وجود استحکام و ضخامت کافی این طناب، می توان بیشترین کارایی را از آن به عمل آورد.

در ضمن کاربران زیادی از طناب ضخیم هفت رنگ کنفی، اعلام رضایت داشته اند و کیفیت آن را تایید نموده اند؛ لذا اگر تصمیم به تهیه این طناب دارید می توانید با خیال آسوده به سمت آن رفته و انتخابش نمایید؛ برای این کار هم برترین مرجع فروش طناب کنفی عمده همچون این مرکز، به شما کمک خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش طناب کنفی ضخیم ۱۴میلی متر

طناب کنفی ضخیم، محصولی است که به شدت با ارزش بوده و می تواند در دسته بندی ها و کیفیت های مختلفی در بازار ایران به فروش برسد. جالب است بدانید که این محصول، معمول

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش