طناب
خانه / نخ بسته بندی / سفارش نخ بسته بندی بیلر یونجه

سفارش نخ بسته بندی بیلر یونجه

نخ بیلر یکی از کاربردی ترین انواع نخ ها در بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله یونجه است که با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد، در حال حاضر امکان سفارش نخ بسته بندی بیلر یونجه به روش های مختلف برای مشتری فراهم می باشد که به دلیل کیفیت درجه یک و استفاده زیاد استقبال خوبی از خرید آن نشان داده می شود.

سفارش نخ بسته بندی بیلر یونجه

آشنایی با نخ بسته بندی بیلر

آشنایی با نخ بسته بندی بیلر نخ بسته بندی بیلر از بهترین‌ الیاف پلی پروپیلن و یا پلیمری ساخته می شود که در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم است و در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی‌ از خود نشان می دهد، این نخ در رنگ های متنوعی تولید شده است و امروزه حمل و نقل و پرس یونجه با استفاده از این نخ کاربردی بسیار راحت تر شده است، نخ بیلر در برابر انواع مواد شیمیایی بسیار مقاوم و پایدار بوده و استفاده از آن بسیار آسان می باشد، این محصول در ضخامت و مقاومت مختلفی تولید شده است و از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را دارد.

با توجه به مزیت های فراوان و کارایی و عملکرد بسیار‌ خوب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود‌ و در بسته بندی بسیاری‌ از محصولات زراعی مانند سبزیجات و یونجه و … کاربرد زیادی دارد، این محصول با بهره‌ گیری از تکنولوژی پیشرفته و مدرن طراحی و تولید شده است و به علت سطح کیفی بالا یکی از پرفروش نخ های مورد استفاده در کشاورزی و … می باشد.

فروش ویژه نخ بسته بندی بیلر یونجه

فروش ویژه نخ بسته بندی بیلر یونجه امروزه فروش نخ بسته بندی بیلر یونجه به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کاربرد وسیع و کیفیت مرغوب بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی ‌‌‌‌با و مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران عمده انواع نخ بسته بندی یونجه شرکت های صادراتی و کشاورزان و .. می باشند که این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان و یا مراکز خرید معتبر با پرداخت هزینه ای مطلوب خریداری می نمایند و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود.

در حال حاضر انواع نخ های متنوع از جمله نخ بیلر در کارخانه های تولیدی در مناطق مختلف کشور با استفاده از بهترین متریال و الیاف درجه یک و بوسیله تجهیزات مدرن تولید می شود و این تولیدی ها این محصول را در ضخامت و ابعاد گوناگونی تهیه نموده و پس از آماده شدن با ضمانت کیفیت در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

نخ بیلر یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل برای بسته بندی انواع وسیله ها محسوب می شود. این نخ به دلیل استحکام و کیفیت بالا، کارایی زیادی داشته و در بسیاری از م

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش