طناب
خانه / نخ بسته بندی / سفارش عمده نخ بسته بندی پلاستیکی شیرینی

سفارش عمده نخ بسته بندی پلاستیکی شیرینی

نخ بسته بندی شیرینی که در برابر کشش بسیار مقاوم بوده و برای بسته بندی های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که بازار فروش بسیار خوبی دارد. سفارش عمده این محصول در بیشتر نقاط کشور صورت گرفته که بیشتر مغازه داران و فروشگاه ها میباشند که به روش گوناگونی انجام می شود. سفارش عمده این محصول ارزانتر بوده و دلیل آن بدون واسطه و حذف دلال میباشد که بیشترین فروش به همین صورت انجام می شود که به نفع هر دو طرف می باشد.

سفارش عمده نخ بسته بندی پلاستیکی شیرینی

مشخصات نخ بسته بندی پلاستیکی

مشخصات نخ بسته بندی پلاستیکی نخ بسته بندی پلاستیکی که در رنگ های مختلفی بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد که در کارخانه ها و تولیدی ها تولید شده و وارد بازار می گردد.

این نخ که برای کادو پیچ و بسته بندی جعبه شیرینی به کار می رود که توسط فروشگاه ها و مغازه ها به فروش رسیده و به دست مشتریان می رسد.

یکی از مشخصات آن این می باشد که دارای مقاومت بالایی بوده که هر چقدر شفاف تر باشد کیفیت آن بالاتر بوده که به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد.

این نخ ها دچار پرز و ریش ریش شدن نمی شوند که باعث افزایش طول عمر آن شده که از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر بوده است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

این نخ ها دارای پهنای کی بوده و نباید زیاد در معرض آفتاب قرار بگیرد و دارای کشش خوبی می باشد که بر اثر بسته بندی و کشیده شدن پاره نمی شود.

مشخصه دیگر آن این می باشد که هر چقدر نخ های تابیده آن بیشتر باشد وزن آن سنگین تر بوده که از آن برای بسته بندی های بزرگ استفاده می کنند.

در نتیجه تا حدودی تسخیص و ویزگی این محصول بسیار آسان می باشد وه با کمی اطلاعات می توان از ظاهر آن تقریبه به مشخصات این محصول پی برد

پخش مستقیم نخ بسته بندی پلاستیکی شیرینی

پخش مستقیم نخ بسته بندی پلاستیکی شیرینی نخ بسته بندی پلتستیکی که در رنگ های مختلفی وجود دارد که هر چقدر تیرگی در آن کم تر باشد نشان دهنده کیفیت بسیار بالای آن می باشد.

پخش نخ بسته بندی به بیشتر شیرینی فروشی ها و فروشکاه ها صورت گرفته که معمولا به صورت عمده می باشد که برای خریداران به صرفه تر بوده است.

پخش نستقیم این محصول ارزان تر بوده که دلیل آن بدون واسطه و حذف دلال ها بوده است که از نظر اقتصادی نیز بهتر و به صرفه می باشد.

در روش مستقیم از نزدیک شاهد کیفیت محصول می باشید و بعد از بررسی کامل محصول مورد نظر را خر یداری می کنید که از مزیت خاص ان می باشد.

برای استفاده از این روش می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و از مراکزی که آن را به فروش می رسانند آگاهی پیدا کنید که راه دسترسی را برای شما آسان می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

نخ بیلر یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل برای بسته بندی انواع وسیله ها محسوب می شود. این نخ به دلیل استحکام و کیفیت بالا، کارایی زیادی داشته و در بسیاری از م

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش