طناب
خانه / نخ بسته بندی / مرکز خرید نخ بسته بندی کادویی شیرینی

مرکز خرید نخ بسته بندی کادویی شیرینی

نخ بسته بندی شیرینی در واقع نوعی نخ بسته بندی کادویی محسوب می شود و در قنادی بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد، این نخ بسیار محکم و در چند رنگ مختلف تولید می شود، برای خرید این نخ مقاوم و با کیفیت، می توان به مراکز خرید آن مراجعه کرد و نخ درجه یک را در اندازه و رنگ دلخواه خریداری کرد، معمولا به صورت کلی و عمده از مراکز خرید، این نخ خریداری می شود، چون بسیار پر مصرف و پر کاربرد می باشد.

مرکز خرید نخ بسته بندی کادویی شیرینی

همه چیز درباره نخ بسته بندی شیرینی

همه چیز درباره نخ بسته بندی شیرینی این نوع نخ بسته بندی، در کارخانه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک در رنگ های متفاوت تولید می‌شود و انسان در تولید آن نقشی ندارد، این نخ ها ضخامت استاندارد داشته و خیلی ضخیم نیستند و تقریبا ضخامت و قطر کمی دارند، علیرغم قطر کم، مقاومت و استحکام بسیار زیادی دارند.

این نخ ها از جنس پلی اتیلن مستحکم تولید می شوند، که با دست و به راحتی بریده نمی شوند و برای بریدن آن، نیاز به چاقو و یا قیچی می باشد و به دلیل این استحکام بالا، برای بستن جعبه شیرینی، بسیار پرکاربرد بوده و روزانه در مقادیر زیادی استفاده می شود و به صورت عمده، از مراکز تولیدی خریداری می شود.

این نخ بسته بندی، در رنگ های مختلف و متنوع تولید می شود، که این رنگ ها بسیار با کیفیت و درجه یک هستند و ازمواد اولیه مرغوبی تشکیل شده اند، که هنگام استفاده به دست یا جعبه شیرینی پس نمی دهند و این یکی از ویژگی های بارز و مهم آن می باشد.

این نخ بسته بندی، فقط برای بسته بندی وسایل کوچک، مثل جعبه شیرینی کاربرد دارد و قدرت و استحکام نگهداری بسته های بزرگ و سنگین را ندارد، این نخ یکبار مصرف بوده و پس از هر بار مصرف، دیگر قابل استفاده نمی باشد و جنسی، شبیه مشما دارد.

قیمت بازار نخ بسته بندی کادویی شیرینی

قیمت بازار نخ بسته بندی کادویی شیرینی برای آگاهی از قیمت نخ بسته بندی کادویی شیرینی و قیمت آن در بازار، می توان به مراکز فروش مراجعه کرد و از آن آگاهی یافت، قیمت این نخ ثابت نیست و دائم در حال نوسان و تغییر می باشد، پس از آگاهی از قیمت، می توان اقدام به خرید نخ با کیفیت کرد.

همچنین برای آگاهی از قیمت بازار این نخ، می توان از روش اینترنتی نیز استفاده کرد، که امروزه بسیار پر رونق و پر کاربرد می باشد، در این روش فقط کافیست در منزل بمانیم و از طریق اینترنت، وارد سایت های فروش این نخ شویم و نخ مورد نظر را با بررسی قیمت و ویژگی، در اندازه دلخواه سفارش دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

نخ بیلر یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل برای بسته بندی انواع وسیله ها محسوب می شود. این نخ به دلیل استحکام و کیفیت بالا، کارایی زیادی داشته و در بسیاری از م

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش