طناب
خانه / نخ بسته بندی / بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

نخ بیلر یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل برای بسته بندی انواع وسیله ها محسوب می شود. این نخ به دلیل استحکام و کیفیت بالا، کارایی زیادی داشته و در بسیاری از مکان ها برای بسته بندی تمام وسایل استفاده می شود. یکی از موارد استفاده ان، بسته بندی علوفه برای دام می باشد. بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه، بسیار پر فروش بوده، زیرا دامداران، برای حمل و نقل آسان علوفه به بسته بندی آن با این نخ ها احتیاج دارند.

بازار خرید نخ بسته بندی بیلر علوفه

ویژگی نخ بسته بندی بیلر چیست؟

ویژگی نخ بسته بندی بیلر چیست؟ در دنیای امروز با زندگی های ماشینی، جا به جا شدن و بسته بندی کردن وسایل جزو جدانشدنی از زندگی می باشد. بسته بندی وسایل باعث می شود که ان ها سالم به مقصد برسند. اگر بسته بندی ها با نخ های نامرغوب بسته شود، در راه باز شده و خسارات زیادی وارد می کند. نخ بیلر یکی از محکم ترین نخ های موجود در بازار می باشد. مزیت مهم و اصلی ان، استحکام این نخ می باشد. این نخ خاص، با اینکه قطع زیادی ندارد و از مواد مصنوعی ساخته شده است، به قدری محکم بوده که باز شدن آن در حین حمل و نقل امکان پذیر نمی باشد.

نخ بیلر به قدری کارایی زیادی دارد که برای بستن تمام وسایل بکار می رود. حتی از این نخ برای بستن، شاخه و ساقه درختان نیز استفاده می شود. چون نخ بیلر در مقابل آفتاب شدید و تند و رطوبت و باد و باران مقاومت زیادی دارد، برای نگه داشتن شاخه درختان مناسب است. در شرایط آب و هوای بد، بهتر است از این نخ برای بستن استفاده شود. رنگ های متنوع نخ بیلر مزیت دیگری است که این نخ دارد‌. علاوه بر این که بسیار مستحکم است و قابلیت کشش بالایی دارد، وزن آن نیز زیاد نمی باشد. این نخ دارای کیفیت بالایی بوده و پرز نمی دهد و در برابر رطوبت و مواد اسیدی از خود مقاومت زیادی نشان می دهد.

فروش مستقیم نخ بسته بندی بیلر علوفه

فروش مستقیم نخ بسته بندی بیلر علوفه فروش نخ بسته بندی علوفه، به دلیل کیفیت بالا و کارایی زیاد، از طرف تولید کنندگان این محصول به دامداران انجام می گیرد. نخ بیلر علوفه، به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری شده و برای بسته بندی علوفه به کار برده می شود. این محصول برای دامداران از اهمیت ویژه ای بر خوردار است، زیرا با استفاده از نخ بیلر علوفه ها، در حین جا به جایی آسیب ندیده و سالم به مقصد می رسند. اگر برای بستن علوفه از نخ های دیگری استفاده شود، ممکن است برای حمل و نقل علوفه ها مشکل پیش آمده و علوفه باز شده و از بین برود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

فروشنده نخ بسته بندی خرید عمده

نخ بسته بندی خرید معمولاً برای بسته بندی اجسام مختلف کاربرد دارد این نخ در مقیاس های متفاوت تولیدوبه دست مصرف‌کننده می‌رسد و برای تولید این نخ از پلاستیک و پلی

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش