طناب
خانه / طناب تزئینی / مرکز پخش و فروش طناب کنفی در شیراز

مرکز پخش و فروش طناب کنفی در شیراز

تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع طناب در شهرهای شیراز،زنجان،کاشان،اهواز و سیستان و بلوچستان با فروش انواع طناب نیاز بازار مصرف این کالا را تامین کرده اند.مرکز فروش طناب کنفی،طناب پلاستیکی،طناب ابریشمی در شهرهای مختلف کشور معمولاً در بازارهای این شهرها مشغول به فعالیت هستند.

امروزه فروش هر محصولی در بازار داخل کشور و صادرات آن برای ارائه به مشتریان خارجی مستلزم فاکتورهایی است.شیوه های تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر که به افزایش مشتریان می انجامد یکی از این فاکتورها است.افزایش فروش سبب افزایش گردش مالی و سوددهی خواهد شد.برندسازی صحیح بر روی انواع طناب نیز بر روی فروش این محصول تاثیر مستقیم دارد.مرکز فروش طناب کنفی در سراسر کشور می تواند به مشتریان و فروش این محصول کمک فراوانی کند.

مرکز فروش طناب کنفی

معمولاً نخ و الیاف کنف به داخل کشور واردات می شود و تعرفه های واردات زمانی که تغییر می کند در قیمت محصولات تولید شده از الیاف کنف تاثیر گذار است.قیمت فروش جزئی با قیمت فروش عمده طناب کنفی در مرکز فروش طناب کنفی متفاوت می باشد.

عمده مشتریان نخ و طناب های کنفی از این الیاف طبیعی برای کارهای طراحی و دکوراسیون استفاده می کنند. مصرف الیاف و نخ و طناب های کنفی که الیاف طبیعی هستند برای کارهای تزیینی و کاردستی بسیار پر استفاده است.از طناب های کنفی ضخیم برای صنایع کشتیرانی و ناوبری در اکثر موارد استفاده می کنند.

مرکز فروش طناب کنفی

رنگ اصلی در نخ و طناب کنفی قهوه ای تیره تا روشن می باشد اما می توان این الیاف طبیعی را با رنگ های طبیعی و شیمیایی رنگ نمود.البته برخی از نمونه های تولیدی در مرکز فروش طناب کنفی به فروش می‌رسند که طرح کنف بوده که از الیاف  طبیعی و مصنوعی با یکدیگر و یا الیاف مصنوعی تولید می‌شوند.بازار خرید و فروش انواع کنف در کشور یک بازار متوسط به بالا را ایجاد کرده است.از طناب های کنفی ضخیم نیز برای فعالیت های مختلف ورزشی نیز استفاده می کنند.

تعیین قیمت برای فروش کنف به عوامل مختلفی مرتبط می باشد.به دلیل وارداتی بودن الیاف کنف و گونی چتایی با نوسانات ارز قیمت فروش کنف نیز تغییر می کند.بروز هر گونه مشکل در واردات و کارخانه های تولیدی نخ کنف در خارج از مرزهای کشور تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی در داخل کشور می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

عرضه عمده طناب کنفی ضخیم هفت رنگ

یکی از تجهیزاتی که از گذشته تا بحال وجود داشته و در حوزه های خاصی مورد توجه و استفاده قرار گرفته، طناب می باشد که جنس های مختلفی را به خود اختصاص داده و از آن ج

مشاور فروش